Zapytanie ofertowe dotyczące: zakupu, dostawy i zainstalowania dodatkowej licencji do systemu planowania i zarządzania produkcją - 1 szt
ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO:
- Oświadczenie do zapytania ofertowego potwierdzające spełnienia warunków z punktu V
- Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym.
- Oświadczenie oferenta o przystąpieniu do postępowania i o zachowaniu poufności
Olkusz, dn. 05.03.2015 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z realizacją projektu pt. „Wdrożenie innowacyjnej technologii produkcji nawozów i stymulatorów w formie mikro-granulatu” w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Osi Priorytetowej 4: Inwestycje w innowacyjne przedsięwzięcia, Działania 4.4: Nowe inwestycje o wysokim potencjale innowacyjnym oraz obowiązkiem stosowania zasady konkurencyjności, Intermag Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością składa zapytanie ofertowe dotyczące:
zakupu, dostawy i zainstalowania dodatkowej licencji do systemu planowania i zarządzania produkcją - 1 szt
I. ZAMAWIAJĄCY:
Przedsiębiorstwo INTERMAG Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
w dalszej treści zapytania ofertowego zwane jako Intermag
w dalszej treści zapytania ofertowego zwane jako Intermag
II. TRYB ZAMÓWIENIA:
- Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
- Niniejsze zamówienie zostaje przeprowadzone zgodnie z zachowaniem zasady konkurencyjności, jawności, przejrzystości i równego dostępu.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.
- W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, INTERMAG może zmodyfikować lub uzupełnić treść zaproszenia do składania ofert.
- O wprowadzonych zmianach w zakresie treści zapytania ofertowego Zamawiający poinformuje wszystkich dostawców i wykonawców, do których skierowano wcześniej zaproszenie do składania ofert (drogą mailową lub faksem lub listem poleconym) oraz zamieści informacje na stronie internetowej www.intermag.pl oraz w siedzibie Spółki.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem do Oferentów dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień.
- Niniejsze zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Intermag do zawarcia umowy.
- Oferentom przysługują środki ochrony prawnej.
- Niniejsze zapytanie ofertowe zostało opublikowane na stronie www Zamawiającego (www.intermag.pl) oraz zostało umieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego.
III. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest zakup dodatkowej licencji systemu informatycznego (1 szt.) koniecznego do prawidłowego wdrożenia planowanych nowych instalacji technologicznych.
- Wymagane funkcjonalności systemu:
System będzie pozwalał na:
- planowanie i zarzadzania produkcją:
a) rejestracje: receptur, kart technologicznych, linii produkcyjnych
b) rejestracje zleceń produkcyjnych wraz z możliwością podglądu ich stanu realizacji
- kontrolę stanów magazynowych, obciążeń linii
- rejestrację działań operacyjnych w ramach produkcji.
- prześledzenie realizacji każdej partii produktu
- wyszukanie, zlokalizowanie na magazynie określoną (np. wadliwą) partię produktu
b) Wymagania techniczne:
- system będzie w pełni zintegrowany z system klasy ERP, który obecnie jest wdrożony w INTERMAG
- system będzie w pełni zintegrowany z systemem klasy WMS, który obecnie jest wdrożony w INTERMAG
- oba powyższe systemy działają na bazie MS SQL wersja 2008
- dostarczona licencja programu będzie zainstalowana na 4 urządzeniach typu kolektor oraz na jednym komputerze stacjonarnym
Szczegółowy opis wdrożonych w INTERMAG systemów (ERP i WMS), na podstawie którego należy sporządzać oferty zostanie udostępniony oferentom, którzy podpiszą i odeślą za pomocą poczty e-mail na adres janusz.mazur@intermag.pl, dostarczą osobiście bądź pocztą tradycyjną na adres: Przedsiębiorstwo Intermag spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, al. 1000-lecia 15G, 32-300 Olkusz OŚWIADCZENIE OFERENTA O PRZYSTĄPIENIU DO POSTĘPOWANIA I O ZACHOWANIU POUFNOŚCI stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
- planowanie i zarzadzania produkcją:
a) rejestracje: receptur, kart technologicznych, linii produkcyjnych
b) rejestracje zleceń produkcyjnych wraz z możliwością podglądu ich stanu realizacji
- kontrolę stanów magazynowych, obciążeń linii
- rejestrację działań operacyjnych w ramach produkcji.
- prześledzenie realizacji każdej partii produktu
- wyszukanie, zlokalizowanie na magazynie określoną (np. wadliwą) partię produktu
b) Wymagania techniczne:
- system będzie w pełni zintegrowany z system klasy ERP, który obecnie jest wdrożony w INTERMAG
- system będzie w pełni zintegrowany z systemem klasy WMS, który obecnie jest wdrożony w INTERMAG
- oba powyższe systemy działają na bazie MS SQL wersja 2008
- dostarczona licencja programu będzie zainstalowana na 4 urządzeniach typu kolektor oraz na jednym komputerze stacjonarnym
Szczegółowy opis wdrożonych w INTERMAG systemów (ERP i WMS), na podstawie którego należy sporządzać oferty zostanie udostępniony oferentom, którzy podpiszą i odeślą za pomocą poczty e-mail na adres janusz.mazur@intermag.pl, dostarczą osobiście bądź pocztą tradycyjną na adres: Przedsiębiorstwo Intermag spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, al. 1000-lecia 15G, 32-300 Olkusz OŚWIADCZENIE OFERENTA O PRZYSTĄPIENIU DO POSTĘPOWANIA I O ZACHOWANIU POUFNOŚCI stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
IV. KRYTERIA OCENY:
Cena – waga: 100 pkt.
Prosimy o podanie cen w wartościach netto (nie zawierających podatku VAT).
Punktacja obliczona zostanie jako stosunek ceny najniższej ze złożonych w postępowaniu ofert do ceny ocenianej oferty pomnożony przez wagę kryterium (100 pkt.).
Prosimy o podanie cen w wartościach netto (nie zawierających podatku VAT).
Punktacja obliczona zostanie jako stosunek ceny najniższej ze złożonych w postępowaniu ofert do ceny ocenianej oferty pomnożony przez wagę kryterium (100 pkt.).
V. WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA:
- Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego.
- O udzielnie zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wykluczeni zostaną oferenci, którzy:
- Nie wykonali z należytą starannością chociażby jednego z zamówień złożonych uprzednio przez Intermag lub innych zamawiających oraz w odniesieniu, do których wszczęto postępowanie upadłościowe.
- Wyklucza się podmioty dla których w stosunku do Zamawiającego zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 6c ust. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) dotyczące powiązań osobowych lub kapitałowych z wykonawcą.
- Zamawiający określa termin realizacji zamówienia – nie dłuższy 2 miesiące od złożenia zamówienia. Miejsce realizacji zamówienia – Olkusz, siedziba Zamawiającego.
VI. Termin i sposób składania ofert:
- Oferty należy złożyć do dnia 20.03.2015r. do godz. 14.00.
- Oferty należy składać: pocztą elektroniczną na adres e-mail - przetargi@intermag.pl, pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście w siedzibie firmy (adres siedziby firmy: Przedsiębiorstwo INTERMAG sp. z o.o. Al. 1000-lecia 15G, 32-300 OLKUSZ).
- Za termin złożenia oferty uznaje się termin wpływu do siedziby Zamawiającego lub wpływu na wskazaną w punkcie VI.2 adres mailowy.
- Oferty, które wpłyną po upływie terminu nie będą podlegały ocenie.
- Oferty zostaną otwarte dnia 23.03.2015r. o godz. 10:00, termin wyboru zwycięskiej oferty nastąpi dnia 30.03.2015 r. Wyniki postępowania zostaną opublikowane na stronie www Zamawiającego (www.intermag.pl), w zakładce dotyczącej niniejszego postępowania.
- Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: Janusz Mazur Zapytania w zakresie przedmiotu zamówienia należy kierować na adres e-mail janusz.mazur@intermag.pl.
- Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.
- Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do składania ofert.
- Opis oferty musi zawierać:
- datę sporządzenia i czytelny podpis osoby upoważnionej do składania oferty;
- pełną nazwę oferenta;
- adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP;
- cenę w kwocie netto oraz brutto
- przewidywany czas realizacji od momentu otrzymania zamówienia lub podpisania umowy na realizację,
- termin ważności oferty (minimum 60 dni od dnia jej złożenia)
- załączniki wskazane w pkt. VI.13 poniżej.
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
- Dostawca może złożyć tylko jedną ofertę na jedno zamówienie.
- Intermag dopuszcza możliwość złożenia jednej oferty przez kilka podmiotów, którzy na potrzeby wykonania zamówienia zawarli porozumienie / konsorcjum.
- Do oferty należy dołączyć:
- Kopię dokumentów rejestrowych Oferenta (odpis z KRS lub Ewidencji Działalności Gospodarczej albo w przypadku Oferentów, którzy posiadają siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania).
- Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków dotyczących zamówienia określone w punkcie nr V niniejszego zapytania (w formie oświadczeń stanowiących załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
- Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym – stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Z poważaniem,
Zespół Intermag
……………………………………………..……….
(pieczęć firmowa i podpis os. upoważnionej)
Zespół Intermag
……………………………………………..……….
(pieczęć firmowa i podpis os. upoważnionej)