Zapytanie ofertowe dotyczące zakupu, dostawy i zainstalowania: „Wagi platformowej z ramą i urządzeniem sterującym” – 1 szt.
ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO:
- Oświadczenia do zapytania ofertowego potwierdzające spełnienia warunków z punktu VIII ww zapytania.
- Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym.
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013
4. Oś priorytetowa: Inwestycje w innowacyjne przedsięwzięcia
Działanie 4.4: Nowe inwestycje o wysokim potencjale innowacyjnym
„Wdrożenie innowacyjnej technologii produkcji nawozów i stymulatorów w formie mikro-granulatu.”
UDA-POIG.04.04.00-12-003/13-00
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Olkusz, dn. 22.07. 2015r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z realizacją projektu „Wdrożenie innowacyjnej technologii produkcji nawozów i stymulatorów w formie mikro-granulatu” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Osi Priorytetowej 4: Inwestycje w innowacyjne przedsięwzięcia, Działania 4.4: Nowe inwestycje o wysokim potencjale innowacyjnym, oraz obowiązkiem stosowania zasady konkurencyjności, Przedsiębiorstwo INTERMAG spółka z ograniczoną odpowiedzialnością składa zapytanie ofertowe dotyczące zakupu, dostawy i zainstalowania: „Wagi platformowej z ramą i urządzeniem sterującym” – 1 szt.
- ZAMAWIAJĄCY:
Al. 1000-lecia 15G
32-300 Olkusz
w dalszej treści zapytania ofertowego zwane jako INTERMAG
II. TRYB ZAMÓWIENIA:
- Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
- Niniejsze zamówienie zostaje przeprowadzone zgodnie z zachowaniem zasady konkurencyjności, jawności, przejrzystości i równego dostępu.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.
- W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, INTERMAG może zmodyfikować lub uzupełnić treść zaproszenia do składania ofert.
- O wprowadzonych zmianach w zakresie treści zapytania ofertowego Zamawiający poinformuje wszystkich dostawców i wykonawców, do których skierowano wcześniej zaproszenie do składania ofert (drogą mailową lub faksem lub listem poleconym) oraz zamieści informacje na stronie internetowej www.intermag.pl oraz w siedzibie Spółki.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień.
- Niniejsze zapytanie ofertowe nie zobowiązuje INTERMAG do zawarcia umowy.
- Oferentom przysługują środki ochrony prawnej zgodnej z KC.
- Niniejsze zapytanie ofertowe zostało opublikowane na stronie www Zamawiającego (www.intermag.pl) oraz zostało umieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego.
III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i zainstalowanie „Wagi platformowej z ramą i urządzeniem sterującym” – 1 szt.
- Wymagane kryteria i parametry techniczne:
- rodzaj opakowania: worki typu big-bag
- ciężar nasypowy produktu: 500-1000g/dcm3
- rodzaj zastosowanego materiału: - stal nierdzewna
2. Podstawowe elementy wagi platformowej z ramą
1) Rama – konstrukcja stalowa o wysokości ok. 1750mm umożliwiająca zamocowanie worków big-bag i przestawiania wagi ( rama z zainstalowanymi blokowanymi kołami oraz przystosowana do współpracy z elektrycznym wózkiem paletowym).
2) Waga platformowa z legalizacją o zakresie do 1000 kg o wymiarach platformy 150x150cm
3) System sterowania wagą z panelem operatorskim zainstalowanym na ramie, umożliwiający sterowanie/zatrzymanie pracy podajnika celkowego suszarni po osiągnieciu zadanej wagi .Układ ma być wyposażony w system transmisji danych RS.
3. Schemat ideowy.
Schemat ideowy „Wagi platformowej z ramą i urządzeniem sterującym”
został przedstawiony na poniższym rysunku.

5. Gwarancja
Gwarancja min 24 miesiące od daty protokolarnego przekazania urządzenia do eksploatacji
IV. KRYTERIA WYBORU OFERTY
- Cena – 100 pkt, liczona proporcjonalnie do ceny najniższej wg wzoru:
V. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia – sierpień 2015
Miejsce dostawy i zainstalowania:
Przedsiębiorstwo INTERMAG sp. z o.o. – Olkusz Al.1000-lecia 15G
VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY.
1. Opis oferty musi zawierać:
- datę sporządzenia i czytelny podpis osoby upoważnionej do składania oferty;
- pełną nazwę oferenta;
- adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP;
- cenę w kwocie netto oraz brutto
- przewidywany czas realizacji od momentu podpisania umowy na realizację,
- termin ważności oferty (min 30 dni)
- załączniki wskazane w pkt. VIII.3 i VIII.4
3. W przypadku wątpliwości co treści zapytania lub warunków realizacji zamówienia, Oferent może kierować do zamawiającego pytania, celem wyjaśnienia wątpliwości. Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi na pytanie w przeciągu max. 3 dni roboczych.
Do bezpośrednich kontaktów w sprawie zapytania ofertowego upoważniony jest:
Dyrektor Produkcji – Tadeusz Woszczek
tel. kom. + 48 606 794 097
e-mail; tadeusz.woszczek@intermag.pl
4. Podane w zapytaniu ofertowym minimalne wielkości parametrów technicznych i funkcjonalnych stanowią podstawę zakwalifikowania oferty do dalszej oceny.
VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:
- Oferty należy złożyć do dnia 31.07.2015r. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty, kuriera, dostarczona osobiście na adres: Przedsiębiorstwo INTERMAG Sp. z o.o., Al.1000-lecia 15G, 32-300 Olkusz lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: przetargi@intermag.pl.
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
- Oferta powinna być podpisana przez osoby upoważnione do składania ofert.
- Za termin złożenia oferty uznaje się termin wpływu do siedziby Zamawiającego lub wpływu na wskazany adres mailowy.
- Oferty, które wpłyną po upływie terminu oraz te, które nie będą posiadały wymaganych załączników albo nie będą spełniały minimalnych wielkości parametrów technicznych i funkcjonalnych, nie będą podlegały ocenie.
- Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.
- Oferenci będą poinformowani o wyniku do dnia 05.08.2015r.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania bądź unieważnienia postępowania ofertowego i ponownego skierowania zapytań ofertowych zawierających uzupełnione bądź zmodyfikowane zapisy. O takim fakcie, wszyscy, którzy terminowo złożyli kompletną i prawidłową pod względem formalnym ofertę, zostaną poinformowani oraz poproszeni o złożenie nowej oferty dla zmienionych warunków.
VIII. WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA:
1. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego.
2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wykluczeni zostaną oferenci, którzy:
- nie wykonali z należytą starannością chociażby jednego z zamówień złożonych uprzednio przez INTERMAG lub innych zamawiających oraz w odniesieniu, do których wszczęto postępowanie upadłościowe.
- są z INTERMAGiem powiązani osobowo lub kapitałowo.
- Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków dotyczących zamówienia określone w punkcie VIII.2 niniejszego zapytania (w formie oświadczeń stanowiących załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
- Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym – stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Kopię dokumentów rejestrowych Oferenta (odpis z KRS lub Ewidencji Działalności Gospodarczej) albo w przypadku Oferentów, którzy posiadają siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania).
Z poważaniem
…………………………………………..……….
(pieczęć firmowa i podpis os. upoważnionej)
…………………………………………..……….
(pieczęć firmowa i podpis os. upoważnionej)