Zapytanie ofertowe dotyczące zakupu i dostawy: Podest obsługi poniżej poziomu otworów rewizyjnych dla 8 szt. zbiorników – 1 szt
ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO:
- Oświadczenia do zapytania ofertowego potwierdzające spełnienia warunków z punktu VIII ww zapytania.
- Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym.
Olkusz, dn. 10.09.2015r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Przedsiębiorstwo INTERMAG spółka z ograniczoną odpowiedzialnością składa zapytanie ofertowe dotyczące zakupu i dostawy: Podest obsługi poniżej poziomu otworów rewizyjnych dla 8 szt. zbiorników – 1 szt
I. ZAMAWIAJĄCY:
Przedsiębiorstwo INTERMAG Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Al. 1000-lecia 15G
32-300 Olkusz
w dalszej treści zapytania ofertowego zwane jako INTERMAG
II.TRYB ZAMÓWIENIA:
- Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
- Niniejsze zamówienie zostaje przeprowadzone zgodnie z zachowaniem zasady konkurencyjności, jawności, przejrzystości i równego dostępu.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.
- O wprowadzonych zmianach w zakresie treści zapytania ofertowego Zamawiający poinformuje Wykonawców oraz zawiesi informacje na stronie internetowej oraz w siedzibie Spółki.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień.
- W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, INTERMAG może zmodyfikować lub uzupełnić treść zaproszenia do składania ofert.
- Niniejsze zapytanie ofertowe nie zobowiązuje INTERMAG do zawarcia umowy.
- Oferentom przysługują środki ochrony prawnej zgodnej z KC.
- Niniejsze zapytanie ofertowe zostało opublikowane na stronie www Zamawiającego (www.intermag.pl) oraz zostało umieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego.
do konkursu o dofinansowanie w ramach MAŁOPOLSKIEGO REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO NA LATA 2007-2013, Oś Priorytetowa II: Gospodarka regionalnej szansy, Działanie 2.1 „Rozwój i podniesienie konkurencyjności przedsiębiorstw”, Schemat A: „Bezpośrednie wsparcie inwestycji w MŚP”, ŚREDNIE PRZEDSIĘBIORSTWA (konkurs nr: MCP/2.1.A/13/2015/SR
III. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa:
Podestu obsługi poniżej poziomu otworów rewizyjnych dla 8 szt. zbiorników
Podstawowe parametry techniczne:
- Orientacyjne wymiary: długość ok. 13m, szerokość ok. 0,8 m, wysokość ok.5m
- Wejście – drabina bezpieczna, pokrycie podestu – kraty Vema
- Budowa modułowa dla 4 zbiorników
- Materiał: stal konstrukcyjna zabezpieczona antykorozyjnie
IV. KOMPLETNOŚĆ:
1. Podest obsługi składający się z dwóch modułów stanowi kompletny środek trwały.
KRYTERIA WYBORU OFERTY
Cena – 100 pkt, liczona proporcjonalnie do najniższej ceny wykonania łącznie z materiałem za jednostkę masy( np. cena za wykonanie i montaż 1 kg konstrukcji) wg wzoru:
ilość pkt = cena najniższa / cena porównywana x 100
V. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia – październik 2015
Miejsce dostawy:
Przedsiębiorstwo INTERMAG sp. z o.o. – Olkusz Al.1000-lecia 15G
VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY.
1. Opis oferty musi zawierać:
datę sporządzenia i czytelny podpis osoby upoważnionej do składania oferty, pełną nazwę oferenta,
adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, cenę w kwocie netto oraz brutto,
przewidywany czas realizacji od momentu podpisania umowy na realizację, termin ważności oferty (min 15 dni),
załączniki wskazane w pkt. VIII.3
2. Wykonawca/Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty oraz dokumentów załączonych do oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu.
3. W przypadku wątpliwości co treści zapytania lub warunków realizacji zamówienia, Oferent może kierować do zamawiającego pytania, celem wyjaśnienia wątpliwości. Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi na pytanie w przeciągu max. 3 dni roboczych.
Do bezpośrednich kontaktów w sprawie zapytania ofertowego upoważniony jest:
Dyrektor Produkcji – Tadeusz Woszczek
tel. kom. + 48 606 794 097
e-mail; tadeusz.woszczek@intermag.pl
4. Podane w zapytaniu ofertowym minimalne wielkości parametrów technicznych i funkcjonalnych stanowią podstawę zakwalifikowania oferty do dalszej oceny.
VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:
- Oferty należy złożyć do dnia 16.09.2015r.
- Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty, kuriera, dostarczona osobiście na adres: Przedsiębiorstwo INTERMAG Sp. z o.o., Al.1000-lecia 15G, 32-300 Olkusz lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: przetargi@intermag.pl.
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
- Oferta powinna być podpisana przez osoby upoważnione do składania ofert.
- Za termin złożenia oferty uznaje się termin wpływu do siedziby Zamawiającego lub wpływu na wskazany adres mailowy.
- Oferty, które wpłyną po upływie terminu oraz te, które nie będą posiadały wymaganych załączników nie będą podlegały ocenie.
- Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.
- Oferenci będą poinformowani o wyniku do dnia 18.09.2015r.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania bądź unieważnienia postępowania ofertowego i ponownego skierowania zapytań ofertowych zawierających uzupełnione bądź zmodyfikowane kryteria. O takim fakcie, wszyscy, którzy terminowo złożyli kompletną i prawidłową pod względem formalnym ofertę, zostaną poinformowani oraz poproszeni o złożenie nowej oferty dla zmienionych warunków.
VIII.WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA:
1. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego.
2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wykluczeni zostaną oferenci, którzy:
- nie wykonali z należytą starannością chociażby jednego z zamówień złożonych uprzednio przez INTERMAG lub innych zamawiających oraz w odniesieniu, do których wszczęto postępowanie upadłościowe.
- są z INTERMAGiem powiązani osobowo lub kapitałowo.
- Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków dotyczących zamówienia określone w punkcie VIII.2 niniejszego zapytania (w formie oświadczeń stanowiących załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
- Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym – stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Kopię dokumentów rejestrowych Oferenta (odpis z KRS lub Ewidencji Działalności Gospodarczej) albo w przypadku Oferentów, którzy posiadają siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania).
Z poważaniem
…………………………………………..……….
(pieczęć firmowa i podpis os. upoważnionej)
…………………………………………..……….
(pieczęć firmowa i podpis os. upoważnionej)