Intermag Sp. z o.o. informuje o wprowadzeniu z dniem 21.03.2017 r. zmian: w opisie przedmiotu zapytania ofertowego, terminu realizacji przedmiotu zamówienia oraz terminu ważności oferty nr 2/3.3.2/2017 na świadczenie usług doradczych w zakresie określenia i wyselekcjonowania potencjalnych partnerów handlowych, przygotowania ofert współpracy oraz negocjacji handlowych na rynkach zagranicznych - Zjednoczone Emiraty Arabskie
Opis przedmiotu zapytania ofertowego przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług doradczych w zakresie określenia i wyselekcjonowania potencjalnych partnerów handlowych (Dystrybutorów wyrobów dla sektora rolnego: branża; nawozy i biostymulatory oraz branża produktów prozdrowotnych dla zwierząt), przygotowania ofert współpracy oraz negocjacji handlowych na zagranicznych rynkach – Zjednoczone Emiraty Arabskie.
W ramach usługi Wykonawca ma w sposób rzetelny i profesjonalny wyszukać potencjalnych partnerów handlowych (Dystrybutorów wyrobów dla sektora rolnego: branża nawozy i biostymulatory oraz branża produktów prozdrowotnych dla zwierząt), którzy mogą stać się klientami Intermag Sp. z o.o. Zakresem usługi doradczej objęte są następujące działania:
- Wyselekcjonowanie potencjalnych partnerów handlowych, przygotowanie i przedstawienie oferty współpracy, a następnie zweryfikowanie zainteresowania ofertą i rozmową z przedstawicielem Intermag Sp. z o.o. na temat współpracy; umówienie spotkań i/lub telekonferencji i/lub wideokonferencji z wyselekcjonowanymi potencjalnymi partnerami oraz uzgodnienie agendy tych spotkań z Zamawiającym oraz zainteresowanymi firmami,
- Sporządzenie raportu z przeprowadzonych działań, z prezentacją ostatecznie wyselekcjonowanych partnerów handlowych, zainteresowanych ofertą i rozmową na temat współpracy. Raport powinien zawierać co najmniej następujące dane o wyselekcjonowanych potencjalnych partnerach handlowych:
- Nazwa rejestrowa,
- Adres siedziby,
- Numer telefonu kontaktowego,
- Adres e-mail,
- Adres strony internetowej,
- Dane kontaktowe osoby decyzyjnej z zakresie współpracy, oraz
- Informację w zakresie profilu działalności.
Efektem realizacji usługi przez Wykonawcę winno być pozyskanie co najmniej 3 kontaktów biznesowych skutkujących nawiązaniem kontaktów handlowych (nawiązanie kontaktu handlowego rozumiane jest jako umówienie przez Wykonawcę spotkań, umożliwiających przeprowadzenie rozmów handlowych z zainteresowanymi firmami przez Zamawiającego wraz z uzgodnieniem agendy tych spotkań, co w następnym kroku umożliwi potencjalnie podpisanie kontraktu handlowego).
Opis przedmiotu zapytania ofertowego po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług doradczych w zakresie określenia i wyselekcjonowania potencjalnych partnerów handlowych (Dystrybutorów wyrobów dla sektora rolnego: branża; nawozy i biostymulatory oraz branża produktów prozdrowotnych dla zwierząt), przygotowania ofert współpracy oraz negocjacji handlowych na zagranicznych rynkach – Zjednoczone Emiraty Arabskie.
W ramach usługi Wykonawca ma w sposób rzetelny i profesjonalny wyszukać potencjalnych partnerów handlowych (Dystrybutorów wyrobów dla sektora rolnego: branża nawozy i biostymulatory oraz branża produktów prozdrowotnych dla zwierząt), którzy mogą stać się klientami Intermag Sp. z o.o. Zakresem usługi doradczej objęte są następujące działania:
- wyselekcjonowanie potencjalnych partnerów handlowych i przedstawienia ich do akceptacji Intermag, przygotowanie i przedstawienia ofert współpracy potencjalnym partnerom handlowym zaakceptowanym przez Intermag (pisemne przedstawienie ofert potencjalnym partnerom handlowym powinno nastąpić po wcześniejszym skontaktowaniu się telefonicznym z danym potencjalnym partnerem handlowym i uzyskaniu jego zgody na przesłanie oferty drogą elektroniczną), weryfikacji zainteresowania ofertą i rozmową z przedstawicielem Intermag na temat współpracy, umówienia spotkań i/lub telekonferencji i/lub wideokonferencji i uzgodnienie ich agendy z zainteresowanymi firmami (termin spotkań oraz ich agenda powinny być potwierdzone w formie pisemnej, poprzez wiadomość elektroniczną, przez każdego z potencjalnych partnerów handlowych, który wyraził zainteresowanie ofertą Intermag i z którym umówiono spotkanie);
- sporządzenia raportu z przeprowadzonych działań, z prezentacją ostatecznie wyselekcjonowanych potencjalnych partnerów handlowych, zainteresowanych ofertą i rozmową na temat współpracy. Raport powinien zawierać co najmniej następujące dane o wyselekcjonowanych partnerach handlowych:
- Nazwa rejestrowa,
- Adres siedziby,
- Numer telefonu,
- Adres e-mail,
- Adres strony internetowej,
- Dane kontaktowe osoby decyzyjnej w zakresie współpracy oraz
- Informację w zakresie profilu działalności.
Efektem realizacji usługi przez Wykonawcę winno być pozyskanie co najmniej 3 kontaktów biznesowych skutkujących nawiązaniem kontaktów handlowych (nawiązanie kontaktu handlowego rozumiane jest jako umówienie przez Wykonawcę spotkań, umożliwiających przeprowadzenie rozmów handlowych z zainteresowanymi firmami przez Zamawiającego wraz z uzgodnieniem agendy tych spotkań, co w następnym kroku umożliwi potencjalnie podpisanie kontraktu handlowego). Udokumentowaniem (potwierdzeniem) wykonania usługi przez Wykonawcę będą zwrotne potwierdzenia umówienia spotkania i/lub telekonferencji i/lub videokonferencji dostarczone przez uczestników spotkania, wraz z agendą spotkania.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia przed zmianą:
Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany najpóźniej do: 30.04.2017 r.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia po zmianie:
Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany najpóźniej do: 31.05.2017r.
W w/w terminie powinna się odbyć realizacja całości zamówienia w tym również Umówione spotkania (kontakty biznesowe) w formie videokonferencji lub telekonferencji lub być zorganizowane w okresie targów Agra Middle East 2017 - Dubaj (termin targów: 10-12.04.2017r.)
Termin ważności oferty przed zmianą:
Data ważności oferty co najmniej do 31.03.2017r
Termin ważności oferty po zmianie:
Data ważności oferty co najmniej do 15.04.2017r
Jednocześnie informujemy, iż w związku w wprowadzeniem zmiany do opisu przedmiotu zamówienia, Zamawiający wydłuża termin składania ofert do dnia 28.03.2017r. do godz. 16.00.
Ujednolicona treść zapytania ofertowego, zawierająca wprowadzone zmiany znajduje się poniżej
Załącznik nr 1 - Oświadczenie o braku POiK zm.docx
Załącznik nr 2 - Formularz oferty- final zm