Wiodący polski producent nawozów specjalistycznych, biostymulatorów, preparatów mikrobiologicznych dla rolnictwa i ogrodnictwa oraz produktów prozdrowotnych dla zwierząt. 

Aktualnie poszukuje osoby na stanowisko:

 

INŻYNIER PROJEKTU w dziale technicznym


Miejsce pracy: Olkusz/Osiek, woj. małopolskie

 

Ogłoszenie z ofertą pracy do pobrania w pliku pdf 

 

TWOJE ZADANIA: 

  • Kierowanie projektami inwestycyjnymi realizowanymi w firmie w zakresie budowy oraz modernizacji infrastruktury produkcyjnej i magazynowej,
  • Koordynowanie prac koncepcyjnych dla planowanych inwestycji,
  • Przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej, technicznej oraz przetargowej dla realizowanych projektów,
  • Budżetowanie i opracowywanie harmonogramów projektów,
  • Udział w procesie wyboru wykonawców dla realizowanych inwestycji,
  • Koordynowanie prac wykonawców zaangażowanych w realizowanych projektach,
  • Bieżąca kontrola terminowości i kosztów projektów,
  • Przygotowanie dokumentacji rozliczeniowej realizowanych projektów zgodnie z wewnętrznymi wymaganiami firmy
    i wymaganiami instytucji współfinansujących.

ZAPEWNIAMY:

  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Pracę w młodym i energicznym zespole,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych kompetencji,
  • Szkolenia, dofinansowania nauki j. obcych,
  • Szeroki zakres benefitów (prywatna opieka medyczna,  bogaty pakiet socjalny).

OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:

  • Wykształcenia wyższego technicznego,
  • Umiejętności zarządzania projektami inwestycyjnymi   w zakresie budowy instalacji chemicznych bądź pokrewnych, poparte co najmniej kilkuletnią praktyką,
  • Znajomości zagadnień związanych z procesem inwestycyjnym, w tym przepisów prawa budowlanego, ochrony środowiska, BHP i klasyfikacji środków trwałych,
  • Umiejętności czytania projektów technicznych, rysunku technicznego i schematów technologicznych,
  • Znajomości zasad realizacji i rozliczania projektów współfinansowanych z funduszów publicznych,
  • Samodzielności, terminowości i systematyczności,
  • Praktycznej umiejętności pracy z narzędziami wspierającymi proces zarządzania projektami,
  • Wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych w tym: umiejętności pracy w zespole, pracy z wykonawcami, umiejętności rozwiazywania problemów i sytuacji konfliktowych,
  • Znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Prawa jazdy kat. B.

 

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja@intermag.pl

Za nadesłane zgłoszenia dziękujemy, jednocześnie informując, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

 

W CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonej przez Intermag sp. z o.o. z siedzibą w Olkuszu zgodnie z art. 6 ust. 1 lit.
a RODO. Dodatkowo wyrażam zgodę na wykorzystanie mojego CV w przyszłych procesach rekrutacyjnych organizowanych przez Intermag sp. z o.o. z siedzibą w Olkuszu. Jestem świadom, iż przysługuje mi prawo odwołania niniejszej zgody.”